כללי

נהנה מהפארק עם ילדתי!

We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

כשפקחתי את עיניי המילה הראשונה שלי הייתה k payk .. אמרתי פארק עשרות פעמים עד שאבי פתח את רוכסן האוהל והראה לי את הפארק בחוץ. קר בלילה. קצת קר לנו. אמי לבשה אותי בגדים עבים יותר ואז שחררה אותי. שיחקתי בארגז החול בפארק עד שהורי הכינו ארוחת בוקר.

הצורך הדחוף ביותר ברשימת הקניות שלנו היה הדלי ואת האת. אפילו לא רציתי ללכת לארוחת הבוקר.

היום זו הפסקה שלנו, שלנו תנוח קצת. אני יכול ליהנות כל היום. אנו נמצאים בסמוך לבריכה מלאכותית המיוצרת על ידי העברת מים מנהר ריין. אמא לקחה את הדברים שלי ולקחה אותי לאגם הזה. המים היו קרים ממה שהייתי רגיל. אמי אמרה לי שהמים הגיעו מההרים.

שיחקתי עם האחים והאחיות שלי עד שהבהונות שלי התכווצו מהקור. כולם אהבו אותי מאוד, קיבלו את המשחקים שלהם.

כשחזרנו לנמנם ראינו לפחות 10 אוהלים חדשים מגיעים. הסביבה שלנו הייתה צפופה לפתע. הגעתי להרבה דברים חדשים לעשות. מסתבר שזה בגלל שאנחנו כאן לסוף השבוע.

כשהתעוררתי, מחנה לס מובס הפך לפסטיבל מן המניין.

חזרנו בערב עד שהלכנו לפארק שוב ליד האגם. אתה יודע, האנשים שלנו לא היו רוכבים ונחים היום; אני חושב שהם עייפו יותר מתרוצצים לטפל בי.
למרות חטיף הגשם המשכתי במשחקי.

הלכתי להכין סכין אחרי שאכלתי את דודה שלי Fatma. כשהגעתי אבי נפח את המחצלת שלי וכיסה את סרבל הכתום שלי.

אולי אני נרדם אבל אני אף פעם לא מגיע לפארק.